
وضعیت سکوهای رسانه اجتماعی
مدیر پوینت: در دورانی به سر می بریم که به نظر می رسد زندگی بدون ارتباطات در شبکه های اجتماعی غیر قابل تصور است.در ادامه این مقاله سایت مدیر پوینت به بررسی مولفه های در این خصوص می پردازد .
در چشم انداز دیجیتالی پرشتاب امروزی، شکاکان مرگ قریب الوقوع رسانه های اجتماعی را اعلام می کنند. به گفته آنها، فناوریها و پلتفرم های جدیدتر در نهایت این شبکه های غالب را تحت الشعاع قرار خواهند داد. در لیست زیر، هفت دلیل بر خلاف آنرا نشان می دهد.
دسترسی جهانی فراتر از مرزها
جدیدترین گزارش های جهان دیجیتال 2023 از یک نقطه عطف قابل توجه خبر می دهد جامعه جهانی از کاربران رسانه هایاجتماعی بیش از 5.3 میلیارد نفر است. که به نظر میرسد با افزایش تعداد کاربران، تبلیغکنندگان نیز میتوانند بر روی اطلاعاتجمعیتی خاص تمرکز کنند و پیامهای سفارشی خود را ایجاد کنند!
تکامل مداوم سکو ها
سکو های رسانههای اجتماعی به طور مداوم برای برآورده کردن خواستهها وکاربران توسعه یافتهاند. از پلتفرمهایی ماننداسنپچت و استوریهای اینستاگرام، با محتوای زودگذرشان گرفته تا ویدیوهای جذاب TikTok، شبکههای رسانههای اجتماعی همیشه از نوآوری استقبال کردهاند. این موضوع نه تنها برای کاربران تازه جذاب است ، بلکه علاقه کسانی را که قبلاً مجذوب شدهاند نیز حفظ کرده است.
تخصص رسانه چابک
آژانس های تبلیغاتی نه تنها در تهیه محتوای جذاب برای مشتریان خود بلکه در استفاده از قابلیت های تبلیغاتی پیشرفتهسکوهای رسانه های اجتماعی نیز تجربه پیدا کرده اند. گزارش های جهان دیجیتال 2023 تصویر واضحی را ارائه میدهد: 97.5درصد از کسبوکارها در سراسر جهان اکنون از تبلیغات رسانههای اجتماعی برای برجسته کردن محصولات و خدمات خود استفاده میکنند.
شکایت از متا به دلیل نقض حریم خصوصی بیماران
به کمک استفاده از تجزیه و تحلیل سکوها ، تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای خود را به دقت تنظیم کنند و مطمئن شوند
که دقیقاً با مخاطبان مورد نظرشان همخوان هست یا خیر.
تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ
هدایت تصمیمات خرید دنبال کننده ها به اندازه شکل دادن به نظرات آنها اهمیت دارد.اکنون وضعیت به گونه ای است کهاینفلوئنسرها یا همان کسانی که در شبکه های اجتماعی موثر هستند در استراتژی های بازاریابی ادغام شده اند.
گزارش های جهان دیجیتال 2023 یک آمار جالبی از اینفلوئنسرها ارائه می دهد: 85٪ از شرکت ها به طور فعال با تأثیرگذارانهمکاری می کنند تا صدای برند خود را بلند تر و واضح تر نمایند.
ارتباطات قوی در شبکه های اجتماعی
به لطف رسانه های اجتماعی، اکنون مشتریان می توانند به راحتی با نمایندگان خدمات مشتری ارتباط برقرار کنند، بازخورد خود رابه اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند و مشکلات را در زمان واقعی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی حل کنند. این به شرکت ها شناخت خوبی در مورد عملکرد محصولات یا خدمات خود می دهد و در عین حال روحیه مشتری محوری را تقویت می کند.
یاداوری برند و تجربه بالای تعاملی
ماهیت تعاملی رسانه های اجتماعی، کاربران را برای مدت طولانی تری درگیر می کند. گزارش های جهان دیجیتال 2023 نشان
می دهد که 70 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی به طور منظم با محتوای تعاملی درگیر هستند.
چنین تعاملی نه تنها یادآوری برند را افزایش میدهد، بلکه کاربران را به مشارکت فعال تشویق میکند و پیامهای برند را
از طریق اشتراکگذاریهای اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر تقویت میکند.
تلفیق با تجارت الکترونیک
سکو های رسانه های اجتماعی ارزش درونی یکپارچه سازی تجارت الکترونیک را نمایان ساخته اند. گزارش مروری جهانی دیجیتال2023 نشان داده است که74 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی مستقیماً از طریق این سکوها خرید کرده اند.
امروزه، بسیاری از سکو ها ویژگیهایی مانند پستهای قابل خرید و پرداخت درونبرنامهای را معرفی کردهاند که بهطور یکپارچهرسانههای اجتماعی را به یک مجرای فروش قوی تبدیل میکنند. راحتی خریدهای مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی با مصرف کنندگان طنین انداز می شود،این در خالی است به طور همزمان به کسب و کارها این فرصت را می دهد که مسیر خرید و کسب درآمد را کوتاه کنند.سایت مدیر پوینت امیدوار است این مقاله برای شما خواننده محترم مفید بوده باشد.